~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Sunday, January 16, 2011

..:: at 2.42 on Sunday morning ::..

tak perasan plak dah pagi rupanya....

tadi temankan adik tengok dvd...dah habis movie...adik pun dah lelap siap berdengkur lagi....

alih-alih aku yang tak boleh lelap....

on facebook....chatting....

dengan members...students...

sampai dah bertukar ganti in and out....

aku jugak masih menghadap laptop ni....


i'm not the one yg very addicted wif FB actually....

but then, klu memang dah tak boleh tidur, aku akan cari FB...

maybe jot down some notes...

also my lovely blog....

sebab blog ni dah jadi teman setia dah sekarang ni....


FB and blog ni dah jadi one of my agenda everyday....

wajib....compulsary....

must be....


dalam ni aku dah luahkan banyak benda....

aku dah kongsikan banyak perkara....

untuk semua....untuk sesiapa je....


hhhmmmm.....


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~