~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, January 13, 2011

..:: Lama Juga Nak Tunggu Tiga Bulan ::..

tak sempat lagi nak share pasal manuskrip novel yang aku dah siapkan...

sebenarnya dah hantar ke NBKara (Norhayati Berahim) punye publisher company...

tak sabar rasanya aku nak tau apa komen dia...

really hope that they'll like it and setuju nak publish my novel....

tapi lama nak tunggu paling kurang 3 bulan....

ye la kan...sure ramai yang send manuskrip novel kat dorang yang tebalnya entah berapa muka surat ek....

aku punye lebih kurang 500 muka surat je aku tak lalau nak baca masa edit sebelum send...

inikan kalau ada ramai yang hantar....


please aeverybody do pray for me...


this is my dream...


Ya Allah berilah hambaMu ini peluang...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~