~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, January 24, 2011

..:: Susah Sebenarnya Membuat Keputusan ::..

letih sebenarnya bila fikir nak membuat keputusan yang terbaik untuk diri sendiri....

apalahi kalau keputusan tu memang untuk memuaskan hati banyak pihak...also tidak menyesakkan perasaan dan pemikiran kita tuan punya badan....

sebenarnya bukanlah satu impak yang besar akan dirasa bila aku nak buat keputusan yang aku rasa tak adalah terlalu besar mana pun...tapi aku kena juga fikir banyak perkara....

aku berjaya buat keputusan yang terbaik untuk diri aku sendiri...walaupun dalam kerja aku tak sepatutnya mementingkan diri sendiri, tapi secara halus hakikatnya aku telah berbuat begitu....

ahaks!!!macam jahat plak aku rasa skang ni....

but then, it's okay what memikirkan diri sendiri dalam banyak hal (ayat yang lebih manis aku kira dari "pentingkan diri sendiri - selfish : macam tak baik je kan :-p )

and the other reason aku rasa aku perlu buat begitu untuk memberi lebih motivasi untuk diri aku sendiri....

kalau kita dah rasa perbuatan kasar orang menyakitkan....perbuatan halus menyesakkan....biarlah kita berkorban untuk diri kita sendiri....

as i always said before "nobody knows ourself better....so let first thing first...."

aku sangat berharap keputusan pertama yang mengejutkan diri sendiri di tahun 2011 ini akan memberikan seribu rahmat buat aku akhirnya....

hhhhmmmm....dah buat baru nak fikir kan?bad...bad...bad....

but i believe (always) that we sometimes, should play the game without planning....

maybe adventures will give us more streght....at the end....

susah sebenarnya membuat keputusan


Ya Allah, lebihkan dalam hatiku sifat sabar membina kekuatan....



~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~