~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, March 31, 2011

..:: Cerita Sudah Mari ::..

Setelah menyediakan segala keperluan yang secukupnya alhamdulillah aku dah post 2 entri untuk my e-novel...sebenarnya sangat berdebar-debar...mana taknye tunggu approvel for first manuscript tu masih gedebuk gedebak dalam hati ni....tapi sempat lagi duk menulis e-novel...ada aku kisah de ke tak orang baca blog aku...hahaha....yang penting ianya selesa aku letakkan di situ...sesiapa yang mungkin terbaca nanti ble bagi komen okay....tolonglah bagi tolonglah...


aku sangat berharap sokongan daripada semua yang kot-kot lah kan ter'masuk' dengan tak sengajanye ke blog aku yang sangat tak glemer tu...aku ni memang lah rajin ketik ketik mouse aku cari blog yang appening....pantang menarik aku follow...hahaha....


okaylah korang nanti dah jadi cerita melalut lalut aku ni kalau dah menulis...nway...selamatlah membaca (kalau ade la pun....ahaks!!!) and selamat mengwar-warkan blog aku okay...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~