~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, April 18, 2011

..:: PUFFY LICIOUSE DELIGHT ::..

Again entry on monday morning...kali ni promote program plak...


aku ni suka sangat post entry yang ala-ala promote program...padahalnya aku tak tau pun ada ke yang baca...ahak!ahak! nway aku yakin ada je yang tersesat akan baca blog ni cuma tak minat nak follow my blog yang suam-suam kuku...tak menarik plak tu...ada aku kesah!!! hahaha....


okay...okay...back to basic...main point post entry ni sebab nak bag info bout program yang akan berlangsung kat our kolej this weekend...actually blom sampai weekend...


21, 22 dan 23 APRIL 2011 (KHAMIS, JUMAAT dan SABTU) ni @ KOLEJ KOMUNITI KUALA LANGAT, BANTING (now dah alwiz masuk tv sure org dah tau...)


datanglah beramai-ramai menyokong pembangunan usahawan tempatan dan anak muda remaja belia...program ni peringkat kebangsaan okay...seluruh pelosok dunia boleh menghadirinya dengan tanpa segan silu as long as korang tak berniat merosakkan that event...aku berbesar hati kalau korang2 sume datang then cari aku...barulah rasa cam ada yang masuk blog aku...hahahahaaa....
one more thing yang penting drop kat my stuff PUFFY LICIOUSE DELIGHT okay and borong apa yang we all jual...actually ini pertandingan keusahawanan peringkat kolej komuniti Malaysia...biggest hope that we can win...budget ciput about thousand but we try to set the best for the best goal....
datang ek korang-korang bagi aku sokongan....


adeh...letih ni promote...lupa nak kabo apa yang ada kat PUFFY LICIOUSE DELIGHT...we all jual bahulu but in new design and appearance...hhhmmm...come...come...joint us...harga berpatutan okay...and believe me that you all will never regret about the taste and added accessories...cewaaaahhhhh!!!...aku dah rasa macam nak buka BASKIN ROBIN dah neh!!!...


suke niiihhhh!!!!


last but not least roger-roger la member yang lain untuk datang and do support us to win this competition...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~