~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Sunday, October 30, 2011

..:: Bangunlah Akma ::..

~belum apa-apa airmata aku dah meleleh...ntah hapa-hapa ntah aku ni...adoyai!kenapa bersedihnye pun adoi!~

Salam...Selamat u olls...yang mengenterkan page aku...
again persoalannya di sini ada ke?
sedarkah aku sedang cuba menipu kengkorang...kunun2 aku ni okay ni ha...tapi tengah sot set sot set melayan airmata aku yang gedik gedik miang nak meleleh jugak bila aku pilih post title aku yang ala-ala adik manja gitu...eh!eh! dah macam slot TYZO Suria fm ek...lantak!...

~aku memang suke merelatedkan bebenda yang kekadang x related langsung...eh!ada mak kesah??!!~

memang aku nak sangat mengajar diri aku ni...bangunlah AKMA...so that aku arini akan keluar nak joint program...ni bukan first time since he's not around...eh mcm lagu when you're gone plak...
~aku mcm protes diri sendiri sebenarnya habaq hang~
 


okay berbalik kepada title post yang kejutkan diri sendirinye pun adoi!...aku dah kuar joint event aritu...aku dh p kursus last two weeks rasenye...tp aritu aku confident coz participant sket je aku tau...pastu plak aku yakin xberat...
~confident tu wpun sesampai tu dah menung...sentap sekejap seblom de hero temankan aku...eh!ade plak ek hero~


so this time yang aku nak p ni agak besar and aku betul2 harap aku boleh bangun...wpun mlm tadi aku nyaris2 nak call pegawai perkembangan staff untuk cancelkan kehadiran...aku dah down abis...airmata sama laju turun dengan shower...xtau mana lg banyak...but then aku dah okay...insyaAllah...

~dun worry abang...i'm trying...that is not that easy to face...but cayang cuba sedaya upaya...sebab cayang tahu abang doakan yang terbaik untuk cayang...abang jangan risau okay...cayang tengah cuba...cayang akan terus cuba...dan cayang akan bangun...~

Tuhan...aku mohon Engkau lebarkan sayap kasih sayangMu memayungi kelemahanku...
aku mohon kebesaranMu memimpin keterbatasanku...
bantulah aku bangun Ya Allah...
bangun AKMA...
bangun...


~it's me~

1 comment:

  1. dik, Allah uji awak sbb awak seorang yang tabah, kuat semangat.. Mudah2an awak semakin kuat, dan sentiasa dilimpahi rahmat Allah. Amin..

    ReplyDelete

~korang de nak kata apa2~