~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Tuesday, January 17, 2012

...:: Pe Ntah Nak Tulis Sebenarnya ::..

Lamanya tak writing writing @ my blog...
banyak gak story nak sharing2 but then bz la lately wif work...class pn da mula...
ops!!!

assalamualaikum semua...
hello my luvly followerzs...please do stand wif me and support me...
yuhhuuu bloggerzs...all da best in blogworld...
say cheese to blogwalkerzs...do read our writing okay...
~agak2 ni sebahagian dr opening yg merapu ke?~

so...how was my 2012 journey? masih terlalu awal nak cakap...but the beginning not so good aku rasalah...mcm warm sangat...aku jadi makin sangat2 sensitif for those thing yang kadang2 bukan berat sangat pun...benda remeh2 pun aku boleh menangis...aku harap it will getting better day by day...
~aku tak yakin pun sebenarnya till the time aku menulis ni aku masih tak yakin dgn kemampuan diri dan perasaan aku...~
mungkin disebabkan the beginning is my first annyversary...thats why kot terbawa-bawa lagi perasaan yang menekan tu...insyaAllah and really hope aku akan okay and bangun...bangkit...berdiri...berlari...
~same hope AKMA~

hhhmmm...apa? azam? xpayahlah disturbing incik azam for 2012...sian 'dia'...semua nak pasang 'dia' tapi xjaga and struggle pun untuk all azams yang ditanam...

aku just ada hope...
yang kecil untuk diri aku...
tapi sangat besar untuk kehidupan aku...
hope that i'll be strong...
hope that i'll try to be strong...
hope that i'll never give up to try to be strong...
aku just had a dream...
yang sedikit...
tapi impaknya banyak...
impian untuk menjadi aku yang dulu...
impian untuk menjadi aku yang tabah...
impian untuk menjadi aku yang kuat...
impian untuk menjadi aku yang tidak mengalah...

i had adream...to stand...
to fullfill my hope...to live a life...

Allahuakbar Ya Allah...
kembalikanlah kekuatan dan ketenangan...
untuk aku bangun dan berdiri...
atas paksi kaki sendiri...
Allahhurabbi Ya Rahman...
kuatkanlah keyakinan...
Allahurabbi Ya Rahim...
teguhkanlah ketenangan...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~