~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, November 28, 2012

..:: Eh! 5S Lagi La U Ols ::..

~sorryla i tak sempat nak snapping snapping any picts this time...yag lagi best i tak buat pe benda pun lagi 5S~

assalamualaikum semua...
kali ni i'm sure de yang jawab salam...ikhlas tak ikhlas tak...
miss u ols so much la down there...

followers and blogger mesti tertanya tanya nape la aku tak sudah sudah dengn entry 5S ni...huhu...mana tak nya aritu sisih pun tak bila mana nak selesainya....kikiki...

this time kolej yang mengalami the real tsunami 5S...aritu bau bau je...kali ni sungguh sungguh sampai kami yang tengah sungguh sungguh dengan persiapan pengauditan MQA ni macam tak de sape kisah pun...to be onest yes kecik ati gak...nape tak de spe amik tau and support we ols...but then xpe la...u ols teruskan kerja u ols we ols teruskan perjuangan we ols...

nway 5S ni dah dekat gak dengan pra audit 5S untuk pensijilan tapi aku banyak sangat benda tak start lagi...for info aku jd person in charge (PIC) untuk makmal teknologi elektrik (MTE)...hahaha...teruk tul aku ni...bila masuk keje and jalan ke sana ke mari semua tengah bersungguh sungguh dengan proses 5S...aku baru sampai tahap mengubah lokasi kerja aku je...baru ubah meja kerja and rak...sisih ke susun ke sapu ke langsung tak de buat apa lagi...adoyai...tak pe lah harap-harap lepas MQA ni selesai aku bolehlah buat apa yang diharapkan oleh ketua zon aku...eh!aku kat zon lain plak...mane nak buat keje ni u ols?

hhhhmmm

5S oh 5S

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~