~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, January 2, 2013

..:: 2013 ::..

assalamualaikum dan selamat petang

eppi nu ye to everyone yang enter my page...sayang u ols...

arini da masuk ari kedua tahun 2013...alhamdulillah syukur aku masih punya peluang untuk melalui tahun baru ni...syukur alhamdulillah...

and sebelum aku terlupa congratulation untuk adik ipar aku emma and her hubby azizul sebab dah selamat menjadi ibu dan ayah untuk their newborn baby...walaupun aku tau hanya dari fb tapi aku tumpang gembira untuk dia...hope aku akan tau sendiri la nama baby dorang nanti...

apa yang aku harapkan untuk tahun 2013???
1. aku kuat dan tabah
2. aku sabar dan sihat
3. aku mampu terus tersenyum
4. aku dapat melunaskan segala hutang piutang yang belum langsai
5. sambung belajar
6. mak dan abah sihat selalu
7. adik adik sihat dan berjaya
8. danial mummy sihat dan makin bijak
9. memulakan hidup baru :)

apa yang aku harap untuk dijauhkan tahun 2013???
1. kesakitan
2. kelukaan
3. penipuan
4. kekecewaan
5. kelekaan

banyak nak sharing tapi nantilah keje pun xsettle lagi ni...sok lusa aku tulis lagi...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~