~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, June 30, 2014

..:: Ramadhan Bersama Dia ::..

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Ramadhan Kareem Ya Allah

Assalamualaikum dan salam Ramadhan buat semua saudara islam yang menjengah blog ni...
Happy Monday for those non muslim out there...enjoy blessing month of Islam...

Lama sesangat dah tak mencorat coret kat blog ni...
This time I wanna share bout Ramadhan of course...for the past few years I go trough the hard time during Ramadhan and waiting for Syawal...till Allah give me one mo chance to live with someone new...

Coinsidently it will come a year this 4 Syawal...our first anniversary...luv u B

Setiap yang Allah cipta penuh dengan warna dan rasa...sama macam aku...
Walaupun tahun ini Ramadhan aku berteman, tapi tetap tidak sama perasaannya...tetap terusik rasanya...
Aku mungkin tidak tertunggu-tunggu lagi tapi harapan tetap ada untuk memastikan dia melihat aku yang dia tinggalkan kembali tenang dan senang...
Aku mungkin terlalu mengharap dia juga akan selamanya aman dan tenang dengan dunia barunya hingga sampai waktunya...

Setiap detik kehidupan baru ini hingga menemui detik ini...kesyukuran dan keredhaan itu semakin banyak dan bertambah...
Terima kasih dan syukur Ya Rabb atas segala kurniaan ini...

Ramadhan ini bersama dia...
Setia di sisi...
Ramadhan ini bersama dia...
Tetap mengingati dia...
Ya Allah...
Siapa pun 'dia' itu...
"Dia"lah yang pernah dan sedang bersama aku...
HambaMu yang sentiasa perlukan teman bimbingan...
Mengingatkan dan menasihatkan...
Ramadhan Ya Ramadhan...
Beginikah juga perasaan...
Setiap tahun Ramadhan...

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~