~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, March 2, 2015

..:: Sesi GodekGodek CikZara FB Page ::..

Assalamualaikum...

Hellooooo my luvly followers...
~korang memang pembakar dan penguat semangat aku~

To all bloggers and blogwalkers...
~dont stop colored my day~

As aku mention b4...akulah sosial media user yg gemar godek godek...hehe...saje nak share pasal official page aku as ZaraAqeela ni...sbb blog ni ruangan aku paling santai menulis...dan dalam 2 3 arini ilham aku xbape nak datang...jadi saje la aku share pasal page nama pena aku...nama pun orang xbape nak kenal...jadi saje la jual nama...kikiki...mane lah tau lpas ni akan meriah page aku...

Novel tulisan aku baru SATU je yang terbit di bawah naungan publisher KAKINOVEL...aku guna nama pena ZARAAQEELA...de kwn lama aku...schoolmate tanya memang kena guna nama pena ek??? Jawapan aku...TAK tapi aku selesa la guna nama pena sebab macam best saje...ngeeeee...boleh bayangkan tak senyum sengeh aku...tapi to be honest my 1st baby ni...JanganBerhentiMencintaiAku a.k.a JBMA ni memang sangat2 memberi kesan untuk aku...menzahirkan segala macam perasaan ke dalam sebuah naskhah ni xsenang...pastu menanti dengan sabar dan YAKIN dia akan keluar juga...nyata tak sia sia...lama oooo aku tunggu JBMA ni lahir...alhamdulillah walaupun aku masih tak tahu sambutannya...tapi aku sangat berharap ianya positif dan aku akan terus menulis tanpa henti...

Now aku tengah usaha nak hasilkan yang ketiga dengan harapan ianya lebih baik lebih berkualiti dan lebih mengujakan...
Do pray for me...

Belum pernah baca tulisan aku??? Bleh jengah CikZara Page 
kalau rasa nak tambah koleksi bleh direct order Jangan Berhenti Mencintai Aku RM24/RM27...free postage dgn otograp....

Till then...dont stop reading...coz i luv writing

Bleh la melawat tapak page ZaraAqeela FB Page

~its me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~