~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, April 8, 2015

..:: Kisah Banner BloggerTalk ::..

Assalamualaikum and selamat petang semua...

okay tak payah citer banyak saje nak tepek banner #BloggerTalk...

tadaaaaaa!!!!


selepas kena sound sedas dengan tuan tanah kedaung kat umah #groupwassupsahabatblogger td...aku terus insoffff...segera aku menghedit semua post #BloggerTalk aku dengan meng'paste'kan banner seperti di atas...walaupon aku yang 'kertu' kat situ aku kena hormat founder #BloggerTalk ni kan...

jadi selamat menjamu mata...banner ni memang cantik kot...masa aku tengok festaim kat blog AmalEspraza dia memang nampak menarik...tapi bila letak kat blog aku ni xtau la menarik ke meneruk...kahkahkah...okay tak lawak pun Akma..

jadi sekian saje kisah banner #BloggerTalk kali ni...ianya memang untuk kali ini saje...yang ada banyak edisi ialah segmen #BloggerTalk...jangan gatal2 nak tanya mana segmen #BannerBloggerTalk yang latest...(bajet macam orang nak komen sangat...)

p/s #AmalEspraza akk dah tepek banner tau...

till jumpa lagi...

#myfingers
#mypasion
#mysoul
#myblog
#iamZaraAqeela
#sahabatblogger
#groupwassupsahabatblogger
#pekejadahhestekbanyak2

~it's me~

9 comments:

~korang de nak kata apa2~