~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Tuesday, October 12, 2010

..:: become a mummy to AMIR DANIAL ~ so sweet ~ ::..

I'm now have my new life...


become a mummy for my dear AMIR DANIAL...of course la bukan anak aku :-p anak adik aku...angah...
Lama dah pun jd mummy Danial ni dah 3 bulan dah...Danial pun dah pandai meniarap (galak also nak meniarap walaupun agak susah sket sbb got montel hand just like mummy and babah) huhu...
My life also totally change when Danial born...rasa macam xde pe2 tp sebenarnya banyak apa yang berubah dalam hidup aku sebaik menjadi mummy kepada AMIR DANIAL BIN MOHD KHAFIRUDDIN BIN FAIJAN...but it's nice and so sweet to be instant mummy...yyyeeeeaaaahhhhhaaaaa

1. aku la yg carry him out from the Putrajaya Hospital...memula blaja naik kete Danial bau kete mummy dulu...sampai now klu dengar bunyi alarm kete mummy pun dia very excited...macam la setiap kali aku buka kete nak carry him outing around...(actually begitu la...kuikuikuikui)
2. aku plak siap amik cuti about a week memula Danial and his mama arrived neneks' home at Banting..."nyela" sape nak teman Danial and mama kat umah...
3. so many time Danial going to Klinik Kesihatan for check up dengan mummy...(of course la kan sbb mama xlarat nak bawa kete...and papa alwiz outstation...seb bek ada mummy :-p (mummy bangga sekejap)
4. then now mummy + babah (panggilan for my hubby) kena send Danial to playskol....hahahahahahahaaaa....org playskol pun kenal mymmy + babah...

banyak la lagi yg sweet2 belaka sejak jadi instant mummy untuk Danial ni...selepas 3 bulan ni Danial dah pandai plak duk sebelah kat passenger seat bila mymmy drive...so now klu mummy nak drive bawa Danial outing tak payah de org teman pun ok....kikikikikikiki...next time klu mama + papa Danial tido (coz that is their hobby), mummy ble la carry him out...

hhhmmm

Danial...Danial...

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~