~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Tuesday, August 9, 2011

..:: Korang Nak Pasang Lagu Apa? ::..

~now tengah layan lagu raya online youtube~


Entry ni sempena dengan aku tengah mengadap pc and workout with paperwork...hhhmmm...kekununnya nak planning sumthin' for this becoming merdeka day...tetiba aku pun tingat the date sama dengan raya...and tetiba juga otak yang suam-suam kuku ni teringatkan lagu2 yang sama sekali kontras antara lagu raya and lagu patriotik...


Agak2 koranglah kan...lagu apa akan berkumandang di corong radio pada tanggal 31 Ogos 2011 kelak? (*ahaks!!ayat buku plak kluaq)
~tetiba aku terfikir gak...korang layan ke lagu patriotik?~


Secara faktanya, bilangan lagu patriotik dan lagu raya adalah sama rata...tak banyak sangat dan tak sikit sangat (*walaupun memang kedua-duanya lebih sikit dari lagu cinta dan scandal) ...lagu nasyid pun lebih banyak dari kedua-dua genre lagu tersebut...hhhmmm...


So, berbalik pada tittle post untuk entry kali ni...


"KORANG NAK PASANG LAGU APA?"


Aku sangat berharap kalau ada yang memberikan respond nanti bagilah jawapan yang tepat dengan persoalan aku okay...'Lagu Raya @ Lagu Patriotik?'
~persoalannya...ada ke yang enter blog aku neh?!wakakakak!!!~


Hhhmmm...okaylah...klu korang dah tak sengaja masuk blog aku dan dengan tak sengaja baca entry ni...aku harap korang dengan sengaja la akan follow :-p
Okay untuk yang kesekian kalinya...selamat berpuasa...
Nak out sambil fikir2 nak masak apa petang ni ek untuk berbuka...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~