~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, February 27, 2012

..:: 5S Part 2 : Camne Ek Barang2 ni? ::..


~aku nak kotakan janji...yang xberapa nak kota sangatla....kuikuikui~

salam sume...
my luvly followerz
bloggerz and all blogwalkerz...
also my cutest2 'kelik' kat UKP ni...
~aha post ni special sangat2 untuk kita semua~

this time aku nak sharing maring bout other places yang de kat opis ktorang...
actually kitorang ni bukan malas sangat okay...
tapi barang2 tu xtau nak letak celah mana dah...
takkan nak gantung2 plak kan?
or
nak label katne plak kan?
xkanlah atas lantai plak kan...kan...kan...
kan kengkawan
~aku cuma mengambil kata-kata bos aku je "memang nak buat 5S tapi belum beli almari..." hikhikhik...boleh klik sini nak tau cite 5S Part 1 : Tempat Masing Masing~

ok la u ols
i mcm da bg intro yang agak merapu...
lets check it out 2nd part of our 5S

ni adalah hasil selepas kami 5S awal2 dulu...sapa kata kami xbuat 5S...tapi xde tpt nak susun dah


hhhmmm...ni pun yang kami mampu sbb ni je rak yang ada...camno?! (best jugak kalau boss baca ni baru dia tau xckup tempat nak susun bengbarang ni...ada bran ke?!)


see!!! terpaksa susun je ikut kreativiti (ops! sila abaikan toaster yang xde kena mengena tu okay...)
ooo...ok2 tapi rasanya penyapu tu memang xpatut berada di situ kot...jap kita tengok position yang lebih tepat 

hhhmmm...kena beli penyangkut penyapu ni...adoyai!!!banyak plak alasan aku ni...


kesiankan ktorang...da la surau buat sendiri...tempat sangkut telekung pun xde...WAKAKAKAKA!!!BUAT SENDIRI KE?!


ok!!!ni memang sangat kritikal...xsafety and sangat x5S...

close up sket!!!kikikikiki....cmne ek?


agak2 kayu kayan ni boleh mendatangkan keuntungan yang lumayan ke x utk kita?


okay...dah susun and ada label...masalahnye x ada kena mengena dgn kita semua ni....


aku nak rak tu je...yang lenlain xnak...apa pendapat u ols...


WAKAKAKAKA!!! nape aku gelak? ni nama dia notice board kan? masalah problemnya beliau terletak di sebalik kaunter yang bapak gabak punye besar...APAKAH FUNGSINYA???


ce teka ce teka apa aku nak kutuk?! ahaks! gambar tu xtukar pun...marah plak sultan abdul halim nanti...NASIB BAIK GAMBAR2 TU DI SEBALIK KAUNTER BERSAMA DENGAN NOTICE BOARD AHAKS!!!
orait!!!
tu few capture yang agak semak gak la kat kepala aku ni...
~post ni macam serius sket kan...hehehehe...mungkin kesedaran pasal 5S mula wujud...WUJUD SANGAT!!!~
okay2...kat bawah ni antara capture yang aku suka tapi...
tapi...
ha!!!ada tapi jugak ke?
ada...
jom!!!

tersusun dengan baik...i like...
ya!!!ni pun sama...sangat2 tersusun...AKU LIKE BANYAK2...tapi aku susah hati gak la kena buka satu2 nak tengok SIAPAKAH ATAU APAKAH BELIAU DI DALAM KOTAK TERSEBUT...xpe2 nati kita label sesama okay...
oklah...
now masa untuk memikirkan apakah cara untuk mem5Skan bilik kita yang cute ni supaya cute macam kita semua...
ahaks!!!

~it's me~

1 comment:

~korang de nak kata apa2~