~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, March 5, 2012

..:: Kisah Hati ::..

~this is not bout Kisah Hati yang meletup letup on AJL 26 walaupun xjadi Juara Lagu...this is about kisah hati seorang aku yang rasa semakin sepi~


Ya Allah kurniakanlah aku kekuatan itu...
pilihlah aku dari kalangan hambaMu untuk memiliki ketenangan itu...
Ya Rabbi payungilah aku dari kesakitan itu...
letaklah aku dari kalangan kejadianMu untuk mempunyai kesabaran itu...
masa menjauh menjadi panjang...
ruang melebar menjadi luas...
sepanjang kesesakan perasaan...
seluas kesakitan kerinduan...
aku hanya ada Kamu Tuhan...yang mengetahui tentang aku
aku hanya punya Kamu Tuhan...yang memahami tentang aku


salam to all bloggerz...my followerz especially...blogwalker also
what story today?
jauh terpesong dari mud mud yang ceria...x selari langsung dengan hebah gamat komedi Adnan Sempit 2 atau Cinta Kura Kura...
ntahlah AKMA ni tak tahu kenapa...sekelakangan ni suka sangat teremosi sendiri...
tapi aku memang rindukan diri aku...
yang selalu kuat berdepan semua perkara dan cereka...
my last post tu pun sesuatu yang sangat sukar untuk aku lalui sebenarnya...
betul masa semakin berlalu jauh...
banyak yang perlu aku kejar untuk masa depan aku yang mungkin panjang...mungkin juga pendek...
tapi, hati makin xkuat...
aku rasa makin lemah...


abang...
cayang rindu abang...
sangat-sangat...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~