~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, March 8, 2012

..:: No Tittle ::..

salam semua...
luv u my followerz...
mmmuuuaahhhsss


have a gud and great day to bloggerz and blogalkerz...
tetiba jari aku gatal nak menulis...
menghadap PC hak milik kerajaan ni sambil siapkan perkara-perakar untuk esok...ada apa esok? wait ha!!! nanti aku cite dlm next post...


apa cer today? hhhmmm...hati ni sesak sebenarnya...lately aku rasa aku terlalu sensisif untuk banyak perkara...students...frenz...also my family...in fact kadang2 aku teremosi dan sensitif dgn diri aku sendiri...few things bring me to 'him'...yup 'dia' la sape lagi kan...yang aku rindu the most...in whatever condition i am...


susah aku nak cakap sbb aku yang lalui semua ni...tapi bila aku terlalu rindu kadang2 terlalu banyak yang aku nak cakap...orang kata apa-apa yang suka mengusik perasaan kita ni...kita kena share klu tak sakit...but then...when i'm trying to it will become too hard...lama-lama aku diam je...and crying alone...


dun ever said that korang tau...and korang faham...i rather see korang senyum and mengelus lengan aku...or sama menangis bila aku sedih...than korang korang cakap aku faham...aku tau...NO U R NOT!!! I BET U!!! sebab aku dan 'dia' hanya antara aku dan 'dia' tak ada yang lain...susah...senang...ketawa...menangis...semua antara aku dan 'dia'...aku bukan terlalu ego tapi aku terlalu sakit nak lalui semua ni...aku tak mampu dan tak kuat mana...aku perlukan ruang peribadi tu untuk aku selalu rasa 'dia' ada...'dia' dekat...'dia' bersama...ye itulah yang aku rasa...


setiap masa aku masih tak percaya 'dia' memang tak ada...
setiap detik aku masih percaya 'dia' sedang tiada...
setiap hari aku mulakan dengan yakin kami akan jumpa petang nanti...
setiap malam aku akhiri dengan percaya kami akan jumpa esok hari...
sesak...
sangat sesak...
sebak...
terlalu sebak...
sakit...
perit...
sedih...
pedih...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~