~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, June 13, 2012

..:: Andai Ku Bercinta Lagi ::.

~banyak sebab lagu ni selalu de dalam kepala dan ati aku...b4 that cekidaud dulu the lyrics~


kini kau tiada...senafas pun ku harus mencuba...
kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga
bersendiri hidup umpama tak bererti
bagaimanakah harus ku teruskan hayat ini


andai ku bercinta lagi satu hari nanti
tunjukkan di mana ruang hati untunya yang masih belum kau huni
apabila tiba waktu bersemuka
ku perlu pejamkan mata
dan memaksa lafaz cinta
dengan bayangmu di minda


malam tiada purnama
fajar tiada kejora


bersendiri masa umpama tak beralih
bagaimanakah lagi harus ku merintih


aku hilang di dalam gelita kalbu
tanpa dirimu asaku mati


hahaha...
eh! suka plak aku nak start entry ni...
the fact dah meleleh ayaq mata da every time lagu di kedengaran...
dan lagu ni antara yang berantu dalam hati, kepala dan hati aku...selain Kisah Hati nyanyian Alyah...
hhhmmm...korg xpayah nak sentap sangatla...
biar aku sorang je sentap...

okay u ols...back tu the quot at the beginning of this entry...
pe yang menjadi sebab musabab aku suka lagu ni?

1. biasalah lagu ni bermakna kot...u ols yg memang setia membaca blog xhebat aku ni mesti tau kisah aku kan...
2. Aweera tu macam best je aku tengok dalam klip video...thumbs up sbb dia amat menghayati lagu dengan baik...
3. nyanyian dan penyampaian dia...suara dia tu memang tangkap leleh la...aku la korang aku tatau...
4. aku suka lagu ni dan ianya sangat bermakna sebab...

"bersendiri masa umpama tak beralih...bagaimanakah harus ku merintih"

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~