~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, June 8, 2011

..:: Dua Tiga Hari Ni ::..

Ini memang aku nak bercerita pasal dua tiga hari ni...rasa macam tengah tak bersemangat je...sakit hati pun ada pada orang yang dah selalu sangat menyakitkan hati aku...sumtimes rasa cam de semangat nak buat keje2 yang memang harus diselesaikan seadanya dengan segera...

hhhmmm entahlah...pastu plak, blog ni ntah kenapa buat hal je...geram pun ada...yang tak ble blah tu abis-abisannya laptop aku jamed memang sengal...suspect mother board probs...pergi hantar kedai...technician kedai dah bagi amount around 300-350 with fully hope documents okay...aku dah mula mencuakkan perasaan...jiwa dan raga...gila tak cuak...semua benda dalam tu kot...mujurlah aku dah backup semua novel aku...nak mam*** ( kalau tak backup mahu menangis aku dibuatnya)...itu pun aku dah tahan-tahan airmata sebenarnya sebab semua benda dalam laptop aku...sangat menyakitkannye pun...
Dua tiga hari ni...itulah kisahnya...



~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~