~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, June 13, 2011

..:: Guy In Pink ::..

Hhhmm...
story about color...
sebenarnya post ni aku nak hantar sebelum-sebelum ni lagi...sebab aku terbaca dalam sebuah page pasal pink dan lelaki...aku tak taulah kalau memang pelik bila pink dipadankan dengan lelaki atau lelaki dipadankan dengan pink...tapi bagi aku tak ada masalah pun...
Adik
bujang aku yang 3 orang tu semua layan pink color...baju, wallet, jam...banyak stuff gak la yang dorang choose pink...aku rasa okay je tak de hal lah...bagi aku okay je xde hal la...lainlah kalau pink dekat pipi gebu...or maybe pink at lips...wakakaka...
Any color is okay asalkan korang pandai menyesuaikannya...tak mungkinlah sesebuah color perlu ada jantinanya kan?

huhu...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~