~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, October 21, 2010

..:: Kings Hotel, Melaka ::..

I'm back...lama tak layan tulis-tulis kat blog ni...

masa tak mengizinkan...huhu klise sungguh bunyinya...

hhhmmm...aku kat Kings Hotel and Apartment (duk kat apartment sebenarnya) sempena kursus T.O.T Sijil Modular Kebangsaan untuk siri yang kedua...ni dah masuk hari ke 4 kat sini...memang penat...

training memang okay...superb! walaupun pepagi tu very sleepy...biaselah selalu aku yag duk depan nampak budak ngantuklah, sembang2 la,main hset la mcm2 lagi...bute then bila aku yang kena duk dgar kuliah barulah padan muka aku...maklumlah dah bape thn tinggalkan dunia kuliah...tenaga pengajar pn aku salute la...dorg mmg sgt berpengalaman dan memang ckuplah ilmu di dada dan di kepala...aku kagum...impress...

hhhmmm...yang aku nak story ni benda lain sebenarnya...pasal Kings Hotel ni ha...bengkek je aku dgn kengkawan aku...member 1 apartment aku la...de ke patut hidang buffet malam de 1 line je...dah la punya ramai kat hotel and apartment dia tu...pastu ble ke room services tak tukar towel ktorg msa first day...but then second day dah okay...

rate bilik and apartment tak lah mahal sangat tapi biarlah sesuai sbb hotel ni 3 star tu...


hhhmmm...

nway xpe lah...yang penting aku mmg enjoy sgt dgn kelas wpun memang every monink very sleepy bila masuk kelas teori...

but then bila buat amali mmg gempak gile la...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~