~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, August 9, 2012

..:: Bonus Pada 20 Ramadhan ::..


~ my myvi telah lebih dulu mengih bonus yang belum masuk..arini bonus tu untuk dia...untuk dia...untuk dia...myvi aku lah~

salam Ramadhan yang ke 20...
cepatnya masa berlalu...tinggal lagi berbaki 10 hari sebelum Syawal menjelang...
orang kata inilah hari-hari indah menanti kehadiran lailatul qadar...

apa aku nak kongsi untuk Ramadhan 20 ni ek?

hhhmmm...pertamanya tentulah tentang bonus setengah bulan gaji yang aku terima...syukur alhamdulillah...klu tak sebab Allah tuliskan semua dapat bonus, mungkin aku tak dapat bonus tu kan...as aku mention earlier, myvi kesayangan aku memang awal-awal dah menagih duit bonus aku walaupun masa tu duit de a week lagi nak kredit dalam akaun...so, sudahnya, pagi-pagi ni tadi aku dah minta adik aku bawa my baby pergi 'spa' and hope that every single thing gonna be okay...insyaAllah...amiiinnn...
~tak payahlah details sangat kot kan~

my Encik Sayang? ohoho korang plak lelebey nak tau kisah kasih aku dengan Encik Sayang ni ye? setakat ni alhamdulillah semuanya okay-okay belaka...kesibukan kerja biasalah...tambah bulan-bulan puasa ni kadang-kadang mood kerja kita berbeza-beza kan?cuma yang syukurnya mood kasih sayang kami tu masih sama juga...ahaks!!!
~korang jeles la tu!!!~

aku lupa nak sharing maring pasal satu story ni...actually bukan lupa macam malas nak cite tapi aku rasa okay gak kot kalau cite...20 Ramadhan ni juga adalah kemuncak kepada segala persiapan untuk Pertandingan Keceriaan Merdeka 2012...auditor atau juri akan mula buat penilaian pada 13 August...mean next week...so that everything should be well prepared before tomorrow coz saturday & sunday ari cuti...penatnya bukan kepalang sampai terlupa Aidilfitri just around the corner...really at the last lap...aku harap semua usaha kami satu kolej either u r lecturers, admins' staff or students akan mendapat ganjaran sebaiknya dari Allah...insyaAllah amiiinnn...
~MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!~

okaylah u ols...
bonus dah dapat...
harap digunakan ke landasan yang betul...

salam Ramadhan al-mubarak...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~