~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, April 8, 2013

..:: Amir Danial Mummy Nak Dapat Adik ::..

assalamualaikum semua...

ada ke semua tu???
tak kisahla...sebab page ni wujud untuk aku dan mereka yang ingin menyinggah...hehe...

ye memang da lama pun tak menulis...korang rindu aku tak?
tak pe la tak rindu pun aku okay je...
cuma de sedikit (banyak sebenarnya)...hihihi...kemalasan untuk menulis...

so what is my story today???jeng jeng jeng...
syukur alhamdulillah beberapa bulan yang lepas we ols dapat gud news yang amir danial mummy nak dapat adik lagi...insyaAllah klu tak ada aral baby akan lahir bulan 7...same month wif abang amir danial and mummy and paman anas...kadang kadang semuanya adalah kebetulan je...dua dua anak angah lahir bulan 7 sama dengan aku...mungkin tu salah satu cara Allah memberikan aku kebahagiaan...aku harap adik amir danial nanti akan ayangkan aku sama macam amir danial sayang mummy...

hhhhmmm...semalam angah da p buat 3D scan untuk checkup baby gender...and yang bestnye gender baby is gurl...so sweet....alhamdulillah aku tumpang gembira untuk adik aku...ku semuanya berjalan lancar dia da ada anak sepasang...secara kebetulannya angah akan beraya kat banting this year sebab dia bersalin dalam bulan puasa...yang sweet lagi this year we ols planning to wear in pink...tu la kebetulan yang sebenarnya telah diilhamkan Allah kan...kan...kan...

hhhmmmm....eh!!!hhhmmmm lagi??!!
well aku harap Syawal ini akan lebih baik untuk keluarga kami...Syawal ni merupakan Syawal ketiga aku beraya tanpa dia dan tahun kedua dia tinggalkan aku...

abang...
there is nothing change...
i'm still the same person you knew...
there're still the same situation just like the time you leaved...
time by time i still cant reached the strengt...
day by day i just cant make any decision...
years goes by i still hope for the good for me...

miss u abang...forever...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~