~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, November 17, 2010

..:: I'm Back To Myself ::..

Tahniah to Wan and Apit coz got newborn baby boy...so cute just like mummy mama...haha pening plak aku dengan gelaran aku nak kenalkan diri dengan anak buah baru ni...nnti pepandailah aku suruh Amir Danial kenalkan aku dekat 2 pupu baru dia tu Haikal Hasif...


also to Noli wpun mjlis kawen dia lum lepas lagi...skang ni dia musti tengah wat persiapan...bz bz wif all items yg still xsettle lagi...


aku plak tengah pelan2 bangun dari ke'down'an aku yang memuncak kebelakangan ni...serius aku x tipu dgn segala cakap-cakap aku yang aku tengah down...everytime entering class dh mcm nak menitis je airmata coz my students semangat giler dtg tp aku yg mmg semangat ni dtg dgn keadaan yg xde semangat langsung...


but now, i'm back to myself b4 (it's just a sentence) to make sure i'll stand to back to myself...dah pening balik dengan ayat BI yang memang aku langsung x terer!!!SPM aku pn BI dpt 6 je kot...


but please do give strenght...tq to all yg mmg lju bg respon bila status aku down...it's really happen and i hate it...sangat2...


so now i'm back to myself (that's not mean i'm not down anymore)...i'm back to myself yg xpernah kenal kalah...

selama ni aku mampu bg semangat kat orang...

selama ni aku mampu jadi bahu sandaran utk org...

selama ni aku selalu jadi wajah penenang utk tatapan org yang bermasalah...

selama ni aku selalu sediakan telinga aku untuk jadi pendengar setia orang sekeliling...

taht's what i mean i'm back to myself...aku perlu bangkit dengan segala kelebihan yang aku ada...

balik kepada diri aku yang kuat...


Ya Allah aku kembalikan segala yang ada dalam diriku, fikiranku, pergerakan fizikalku, naluri hati dan perasaanku...

kembalikan kepadamu untuk Kau jalinkan kembali segala kekuatan...

segala kemampuan...


please do give me back myself...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~