~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Tuesday, November 2, 2010

..:: Its About Blank ::..

I'm back...

tq if u came to read my writing...

but now i'm in blank mud...till i dunno what to share...

musim "hujan idea" ku dah berubah menjadi musim "kemarau kebuntuan"....

please help me to make sure what happend to my field...

sendi urat seperti tak sampai ke kotak pemikiran macam dah tertutup dek semua pokok duit2 yg menjalar dan merayap kat seluruh batang pokok...

sama lah mcm aliran darah yang mengalir ke kelenjar perasaan ...so that, perasaan sedih, suka, ketawa, menangis tu tak boleh datang membantu aku menulis...

yg pasti aku memang blank nak sambung story....kering mcm air yg disiram ke perdu pokok tu tak sampai ke akar...

my feelings that combined wif my soul in the storyboard are know dissapeared...it's just like i'm drowning in that...

please take me out from dis blank mud...

give me strenght...please Ya Allah...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~