~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, October 13, 2011

...:: Gold Medal Yang Sangat Besar Maknanya ::..

~aku menulis dengan perasaan yang penuh bangga ni~


Salam...
Selamat petang...
Cerita gold medal ni tengah menjadi buah mulut skang ni kat kolej...alhamdulillah...syukur...
~sungguh korang takkan tahu apa yang aku tengah rasa...~

That's all about Ariff and gold medalnya...Kerana perjalanan mendapatkan gold medal ni jugalah aku tahu aku sebenarnya mampu berdiri lagi...aku mampu untuk bangkit lagi...
Terima kasih Ya Allah...
Selama tiga hari berulang alik ke KK Selayang menemani anak buah aku tu sebenarnya hanya Allah yang tahu sekuat mana hati dan perasaan aku untuk berdepan dengan dunia luar selepas ketiadaan suami aku...walaupun dah sebulan dia pergi, bukan senang aku nak keluar berdepan dengan semua orang...tapi alhamdulillah aku mampu harungi dan habiskan hingga ke akhirnya. Aku berjaya juga temankan anak buah aku sampailah dia naik ke pentas amik gold medal dia...masa tu aku rasa aku pun tengah hadiahkan gold medal untuk diri aku sendiri...
Bila aku tengok anak buah aku terima gold medal tu, aku tahu aku kena kuat. Aku tahu aku kena belajar bangkit dan terus berdiri. Aku tahu anak-anak buah aku perlukan aku untuk membina masa depan dorang...
Thanks again to kwn2 yang memberikan kepercayaan untuk aku keluar membawa amanah yang besar selama tiga hari ni...Thanks to Ariff again sebab menyedarkan saya...yang saya ada kekuatan untuk teruskan kehidupan saya macam dulu...
Memula special congrates to anak buah aku Muhammad Ariff Bin Sukor (yes i'm tagging and sharing this entry for you also). Why? Sebab dia dah berjaya membawa pulang pingat emas yang aku kira memang dia layak menerimanya. Why lagi? Sebab dia sorang je yang berjaya menghasilkan pemasangan litar kawalan motor lengkap beroperasi seperti dikehendaki. Tahniah again.
Then, special thanks to my team SMK Motor Elektrik Tiga Fasa sebab bertungkus lumus membantu membuat persediaan untuk pertandingan ni. Tak kiralah masa, tenaga, buah fikiran, wang waima doa sekalipun. TQ so so much.
~we deserve it~

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~