~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, December 15, 2011

..:: 13.12.11 ::..

~cantik gak kan date tu? kenapa? mai nak story kat u ols~

salam u ols...
folowwerz...bloggerz...blogwalkerz...
tarikh tu cantik sbb menarik dalam susunan menurun...orang duk pilih tarikh yang sama je selalu kan macam 11.11.11 or 20.11.2011 aku tetiba de story pasal tarikh 13.12.11 ni...
~agak2 intro aku ni melalut ke ek? xkisahla...aku tau korang my folowwerz mesti nak tau details kan...kikikikiki...jom!!!~

13.12.11 ni aku masih kat ARAU lagi dengan team MASKOM SELANGOR...of coz dgn bebudak netball yang da jadi part of my life about two weeks...sayang korang...hari tu memang bersejarah bila kami berjaya menundukkan WILAYAH 2-PERAK yang menyandang gelaran naib juara (pemegang pingat perak MASKOM 2010) di peringkat separuh akhir...bangganya membawa pasukan yang melangkah ke separuh akhir dengan bergaya...walaupun kami kalah dengan WILAYAH 4-MELAKA/NEGERI 9 di final match tapi my team dah buat yang terbaik...and aku salute all of them...big thanx and credits to Kak Yan yang setia bersama aku membentuk team netball wilayah selangor ni...alhamdulillah kami berjaya melalui semuanya...
~untuk info kami menang dua kali dan kalah sekali di peringkat kumpulan (SEL vs UTARA : 25 - 3 & SEL vs BORNEO : 27 - 3 THEN SEL vs MELAKA/NEGERI 9 : 18 - 25) kami kalahkan WILAYAH 2-PERAK di peringkat separuh akhir dengan jaringan 22-7 dan kalah di final dengan MELAKA/NEGERI 9 : 22-16~

hhhmmm...tamat kisah seharian aku tentang 13.12.11 aku nak masuk story bab malamnya plak...malam tu juga aku naik bas balik ke banting...sbb aku nak prepare for validasi...banyak juga yang merungutkan aku kenapa perli juga MASKOM walaupun aku terlibat validasi...as aku mention dlm my older post...both are important...and aku dah buat semua persiapan seadanya supaya xde yang tercicir...
~aku dah mula melalut ni rasanye...nngggeeee...~

ok continue...aku naik bas dari Changlun (naik bas ekspress selepas 3thn tak naik bas ekspress...) bas 11.30mlm dari Changlun turun kat Putrajaya Sentral...thanx to Hincik Go a.k.a Ketua Kontijen Wilayah-3 Selangor sebab sending me to Changlun Express Counter at that night...alhamdulillah aku selamat sampai kat Putrajaya jam 6.00 pagi...itu je cerita pasal tarikh menarik tu...okay break jap aku nak cite lain plak...dalam post yang lain nanti k...

~my big bang boom credits to all athletes and staff team Wilayah 3 - SELANGOR sebab kita menjadi johan keseluruhan MASKOM kali ke-4 2011...ironinya...tahun depan kita nak jadi tuan rumah...hope that kemenangan sebagai pemangkin semangat untuk Wilayah SELANGOR membuat persiapan terbaik dan mengekalkan kemenangan ini untuk tahun akan datang...tahniah untuk semua yang berjaya dan yang tertewas kita buat next year di tanah tumpah darah kita sendiri...~
SELANGOR!!!
GO!
GO!
GO!

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~