~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, December 21, 2011

..:: The Ending Remind About The Beginning ::..

~nak letak tittle post yang berhabuk saje...hahaha! ada aku kesah?! blog aku kot...yang penting isi cerita ni beb!jangan korang tak baca plak...~

assalamualaikum...
followerz : kena appreciate beb (luv u ols)
bloggerz : kena sapa gak (korang sume my sifu kot)
blogwalkerz : kena gak bagi kredit (kot2 esok2 sudi nak follow)

hope everyone out there sihat2 belaka...segar2...and ceria...
for those yang gov servant senyum sket...dah gaji+bonus kan...kan...kan...(*aku pun duk senyum2 sendiri...kikikiki...) and others yang busy2 wif every single thing yang nak kena siapkan...end of year ni macam2 ragam company, jabatan and bosses...ada yang relax2...ada yang suka kalut2...nway apa2 pun korang buat...aku wish all da best okay!!!
~apakah aku sedang melalut :-p sorry2...~

so...aku nak story pe? confuse? ending ke beginning? hahahaha...gelakkan diri sendiri gak sebenarnya ni...ending bout sumthing and remind aku aku bout beginning of others...alhamdulillah selesai suda segala urusan permohonan kenaikan dari gred DH32 aku ke gred DH34...pencerapan...validasi...sungguh aku lega...aku dah cuba sehabis baik segalanya...now aku serahkan kepada Allah untuk menentukan segalanya...doanya mestilah yang baik-baik hendaknya...amin...semua dokumen yang perlu dah dihantar seperti dikehendaki...semua yang digunakan sepanjang persediaan permohonan, pencerapan dan validasi dah simpan leklok...then tugasan baru menanti...as aku mention dlm two last post aku bereskan program sukan...and it was the best sport event i ever had (*walaupun aku xde masa diumumkan SELANGOR johan keseluruhan...walaupun aku xde untuk havoc2 dgn my team masa kemenangan tu diraikan) kemenangan tu aku rasa sangat manis sebab salah satu team yang sumbang pingat adalah netball...yang dijaga oleh aku dan kak yan (*again big credits untuk kak yan...)
~break jap...~

now sit for the other job...yang baru nak mula...aku now tengah busy2 wif penghasilan buletin sulung kolej 'SUARA KKKLa'...Ketua Editor aku a.k.a KE dengan suka suka rasanya melantik aku sebagai Penolong Ketua Editor PKE...aku pun dengan suka suka hatinya menerima...well...u ols know i memang suka suki bab2 yang melibatkan writing2 ni kan...asalnya aku hanya dilamar incharge Slot Karya Kreatif (*itupun memula aku suka suki suku busy2 nak tolong my KE edit hasil karya kreatif) and hari ke hari every day aku selalu joint KE bincang2 idea untuk buletin...so that dia pun lantik aku jadi PKE...okay aku suka...suka sangat!!!...sangat!!! (*kalau boleh paste my smiley face kat sini aku paste kot....kikikikiki) hhhmmm...okay...back to the story...aku pun now workhard and workout la dengan all items for our first baby buletin...hope that everything will be success...okay...dah bis da pasal bulletin...hhhmmm...the other beginning job of coursela preparation for SMK classes next session...semalam dah p shopping...eh!eh!...ops! korang jangan nak menyimpang okay...aku shopping kat stor pusat okay...stor pusat kolej...untuk keperluan kelas next session...insyaAllah sok boleh amik all items and put it in makmal...next week boleh siap2kan apa yang patut...
~okayla...aku rasa itu dulu la kot yang sempat aku kongsi untuk masa ni...kang xsiap plak keje yang baru mula...~

till then...jumpa lagi...
salam...

~it's me~

1 comment:

~korang de nak kata apa2~