~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Tuesday, October 16, 2012

..:: Care To Lend Me... ::..

assalamualaikum
salam kasih sayang untuk semua...
walaupun followers aku tak berganjak...macam tu je terkaku untuk sekian lama...tapi aku berterima kasih sebab yang 82 orang tu lah yang setia menatap luahan hati dan perasaan yang aku tak mampu nak kongsi....

as i mention yesterday...
lately memang detik detik sukar buat aku...saat saat yang sangat susah aku lalui...
memang kebelakangan ni semua yang aku lalui serba tak kena...
semua yang aku buat silap sesaja...
sampai one stage semua dah tak boleh aku sorok dan selindung...
aku selalu berjaya menyorokkan perasaan dan keadaan aku...
marah pun orang tak tahu...sebab aku memang agak kasar...
merajuk pun kadang kadang orang tak tahu...tapi ada juga yang bleh baca aku...
sedih memang selalu aku biasa sorok...now pun boleh sorok cuma tak boleh control...

aku ingatkan fasa perubahan perasaan dalam kehidupan aku semakin jelas...tapi rupanya makin rumit...makin kompleks...dan makin tak mampu aku baca...
kadang kadang...bukan kadang kadang pun selalu selalu sangat sekarang ni aku tanya diri aku...tanya ati aku...tanya fikiran waras aku...aku ni kenapa? aku menipu diri aku ke? atau aku menipui perasaan aku?
senyap...
sunyi...
tak ada jawapan...
bila jadi macam tu la yang susah...
sedihla bila kita tak ada jawapan untuk sesuatu yang kita perlukan jawapan...

at the end...crying...
and crying...
and crying...
terrible sangat kot macam tu...

sampai satu tahap aku rasa aku nak jerit je...anyone outhere...care to lend me...
ur ears to hear what i want to share...
ur shoulder for me to lean my head...
ur chest to hide my tears...
hold me tight and warm...

Tuhan...
kekuatan itu terlalu rapuh duduknya...
dalam hatiku yang tak sekuat mana
Tuhan...
kesakitan itu terlalu kuat letaknya
dalam hatiku yang terlalu rapuh
Tuhan...
kepedihan dan kesakitan yang bersatu itu
terlalu padat cengkamnya
dalam hembusan nafas tenang yang aku hela
kurniakan aku Tuhan
sokongan 
untuk bangun
berdiri
berlari
 
~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~