~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, October 4, 2012

..:: Saya Sedang Keliru ::..


*gambar ni takde kena mengena dengan yang hidup atau yang mati*

assalamualaikum
selamat pagi semua

lama kan tak gossiping...sempat singgah untuk chit chat kejap je...
pagi ni masa aku tengah photostat documents (itu memang part of my job yang takde dalam fail meja) tiba tiba officemate cakap " akak dah lama tak jengah blog akma " aku senyum je...sebab takde mende special pun...aku banyak sangat benda nak share sebenarnya tapi macam tak berapa sedia nak share...hahahaha...teruk tul aku ni....

adalah dalam dua minggu lepas kot...satu petang yang hening tu officemate juga tiba tiba dia tanya
" akma tak nak kawen lagi ke? "
guess what? aku punye first respons gelak sungguh sungguh...tapi aku balas gak...
" akak ada calon ke untuk saya? " dan dia pun gelak sama....
" bukan apa...akak tengok akma relax je...happy je...kot memang tak nak kawen lagi..."

korang rasa camne?

aku takdelah rasa marah cuma bila ada orang bversuara kita akan sama terfikir kan...kan...kan...aku sebanrnya dah melepasi fasa berkeinginan tu...skang ni dalam fasa membina hidup baru untuk diri aku...aku plan nak sambung belajar sampai dapat master...tinggi cita cita tu...tapi otak dah berkarat ni...
pastu aku share dengan one of my fren...to be honest dia lelaki dan kadang kadang dia treat aku lebih dari seorang kawan...tu yang aku perasan la...tak tau la kalau aku 'perasaan' lebih...kihkihkih...dan satu dari pesanannya jangan pergi belajar jauh dari dia...ops!!! maknanya apa? aku perasan ke atau memang perasaan aku betul...tapi aku cepat turun dari langit...berpijak di bumi nyata...dia muda kot dari aku 5 tahun lagi muda...hehehe

pendapat korang camne?

pendapat aku...aku xde pendapat apa apa pasal aku dengan dia...eh entah!!!aku confuse....


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~