~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Friday, April 1, 2011

..:: Aku Dan Buku ::..

Aku tak pastilah kalau ada yang sama spesis macam aku yang memang addict wif book...just because the design...AKu pun tak tahulah kalau-kalau orang yang di sekeliling aku rapat atau suam-suam kuku tu tahu ke tak aku addict wif books' design...aku bukan beli buku setiap tahun satu macam orang beli diary...aku akan beli kalau aku berkenan dan aku boleh simpan bertahun-tahun sebagai collection...one of my fav book this one...


buku ni ada banyak kenangan untuk aku tahun 2001 sebab siap ada aku paste calendar at front cover dia...itu memang tabiat aku...one of the reason at that time i dun have handset...so that senang nak check date...



that is the calendar...2001...huhu...serius aku touching bila baca isi kandungan notes ni...sangat-sangat...siap aku simpan memo-memo and stick notes lagi...but then xble la aku publish nanti mungkin menyinggu mana-mana pihak...



this one of my kebiasaan dalam menyediakan buku catatan at that time...masa study dulu bagi aku sangat penting ada page ni as main page...info2 penting untuk setiap individu yang berkaitan dengan aktiviti sekeliling aku...just for sharing, aku memang aktif so pentinglah sangat masa tu untuk simpan maklumat2 ni...siap dah ade kesan kena air lagi...yang ni aku memang ingat sebabnya...aku meredah hujan dari blok paling hujung dekat kolej dulu sebab masa tu tak de susur gajah....hhhmmm...



inside tak payah mention la nama pun buku catatan...memang segala yang aku rasa perlu nak catat memang aku catat...pulak tu aku memang jenis yang suka mencatat sebab aku takut aku lupa...one more reason mungkin one day aku perlu menggunakan bebenda yang aku dengar dan lihat tu so that aku ada rujukan...semua benda aku catat...mesyuaratla (walaupun aku bukan s/u atau pencatat minit aku catat juga...aku peduli hape!!)



satu lagi yang aku takkan lupa tentang isi kandungan buku catatan aku about debate...entah macam mana aku boleh terjebak dengan debat kat kampus dulu...puncanya daripada seorang senior yang mencadangkan aku menyertai debat yang dianjurkan oleh kelab yang aku masuk la time tu...aku beriya-iya nak jadi AJK petandingan tu tapi tak dapat...masa tu aku memang frust sangat2...rupanya dia jadikan aku pendebat...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~