~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, April 6, 2011

..:: Nak Jugak-Jugak Post Entry ::..

GIAN!!!


boleh ke dikategorikan sebagai gian sebab aku dari semalam-semalam nak jugak-jugak post entry walaupun dah tak de cite sangat...ngeh...ngeh...
by the way aku tengah workout with two big project...aku rasalah sebab aku macam seronok nak buat...seronok lagi kalau berjaya...

last year pun kami jadi tuan rumah gak tapi sebab aku rasa masa tu tak proper done...so aku start from zero based on experience yang lepas...aku sangat berharap kali ini lebih baik dan mencapai keputusan yang juga baik dan cemerlang...
last year dapat emas kot...
~KARNIVAL BOLA JARING WILAYAH SELANGOR~

here the team yang aku and yan coached wif their gold medal...
~PROJEK TABUNG BENCANA ALAM~
aku rasa yang ni the biggest event yang aku memang sangat-sangat berharap akan berjaya dilaksanakan sebab aku seronok kalau kolej boleh buat benda ni maknanya kolej memang lebih dari mampu untuk berada sebaris dengan IPT yang lain...ye lah nak compared to others kan...

~it's me~



No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~