~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, August 4, 2011

..:: Ayahanda ft Abang Long ::..

Pengalaman yang aku takkan lupa sampai bila-bila...aku memang tahu sikap dan perangai ayahanda and abang long ni menjaga sesiapa yang berada di sekeliling dorang selagi orang tu dorang kenal...dalam keadaan susah terutamanya...dan dalam keadaan di kelilingi orang yang bukan sealiran (bangsa dan agama)...
Aku memang pernah tengok depan mata tapi aku tak pernah ada di sebelah seorang abang long sehinggalah semalam...ye memang dorang sama macam apa yang kita tahu, sama macam apa yang kita dengar...sama macam apa yang diperdengarkan dan dipertontonkan kepada kita...
The most important thing yang aku tengok kolaborasi ayahanda and abang long ni memang superb...the most ever dari lain-lain featuring artist...tak payah kata rihanna ft eminem tu hebat okay...or else sape ek lagi yang korang rase hebatlah...becoz 'ayahanda ft abang long' more better, more superb...in everything okay
~kenyataan ni ikhlas dari hati aku...walaupun aku tak tau sapa yang nak baca...~


Masa...kerja...cakap...cekap...tepat...i was overprotected than i am...aku harap dorang selamat dan sedia selamatkan adik beradik dan saudara mara lainnya...
~bleh ke?~

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~