~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, February 22, 2012

..:: Mid Sem Break Just For Students Ok ::..

~meeting...taklimat...bengkel...5S...housekeeping...upgrading skills...updating info...and bla...bla...bla...~


Salam bloggerz...escpecially my followers...
apa yang aku merapu?
hahaha...xla merapu sangat...sket2 tu biasa la kot kan...mcm korang xpernah baca 'kemerapuan' aku yang melampau sebelum ni (ni klu org DBP baca blog aku mau kena gam plak)
apa cer arini? hhhmmm...ni semua disebabkan students break for mid sem...jadual menjadi semakin padat dengan beberapa perkara yang tidak boleh dilakukan during minggu perkuliahan...nanti boss marah...hikhikhik...no rest time phisically or mentally...this is the time untuk staff bekerja dengan lebih kuat dan hebat...
~caiyok! caiyok!~


apa pengisiannya sepanjang budak xde ni? aha!!! jangan nak tau sangatla kan...sebab nak termuntah mengalahkan orang alah mengandung...sib baik xterbersalin je...tapi kat kolej xde yang sarat mengandung lagi alhamdulillah la...
~okay2 sorry aku merapu lagi~
so...sepanjang minggu kuliah dah tentulah kena balik lewat kadang2 smpai ke senja maghrib baru nak start enjin kete balik umah kan...mana x klu dah kelas kat bengkel smpai kul 5 mana sempat nak settle down semua yang ada...tambah budak2 xde ni ada plak lain2 tugasan tambahan yang perlu dihadapi dan di terima dengan hati yang 'redha'...insyaAllah seadanya...

...mesyuarat...
mesyuarat je da setiap ari...since monday...cuma beza pagi dan petang...nasib xbaik pagi petang...kdg2 tmpat lain2...nasib xbaik lagi tempat yang sama...ada masa boleh pilih tempat nak duduk...klu x dudukla tempat yg sama...
~masa ni aku rasa kerusi meja tu yang nak muntah tengok muka aku kot!!! wakakakaka!~

...agenda mesyuarat...
biasalah agendanya adalah 1 ke 2 ketul yang mnemerlukan perhatian yang sewajarnya...selebihnya tak memeberi perhatian sangat...kecualilah pencatat minit...kuikuikui...tu xpe lagi...belum lagi mesyuarat yang ada agenda yang sama...adoyai!!!
~masa ni buku catatan and pen plak nak muntah...ahaks!~

...housekeeping...
ooo...ini everyweek buat...tp selalunya kat bengkel aku and the geng je la bukan dengan sume org...tp ada plak arahan baru untuk housekeeping for other site in kolej...ikut je la...nnti klu da kena tindakan sape nak jawab...
~apa celop tok!~

...5S...
aku selalu buat 5S cube aku ni...cube tu apa? adehla...belum kenalkan cube aku ek sebelum ni...okay2 nti aku kenalkan lepas ni...tapi now nak diamalkan secara besar-besaran 5S kat kolej...okay2 i follow...
~ada penceramah tu ajar aku amalkan 6S and apply the sixth...SOROK...boleh?!~

okaylah korang...nampak gayanya macam aku dah menambahkan agenda korang plak arini...membaca post merapu aku ni...big thanx sangat2 for those yang masih setia membaca :-) aku pun nak sambung keje...korg pun p la smbung pe2 yang patut yang korang tengah buat tadi ek...keje ke...makan ke...tengok tv ke...chatting ke...dan apa-apa ke lagilah...
~jangan lupe singgah e-novel page aku k~

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~