~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Tuesday, February 14, 2012

...:: Suam Suam Kuku ::..

~kuku kaki kakakku kok kaku kaku kek kuku kaki kakakku~
wakakakaka...teringat plak NURUL AF 2 menangis nangis kena tengking herdik dengan FAUZIAH NAWI dalam kelas seni persembahan tu...ingat tak ingat tak? hope intro ni menarik...

assalamualaikum u ols...
hhhmmm...
my luvly followers...
my sweety bloggers...
my warmy blogwalker...

lama gak tak writing2 in da house ni kan...pe cer dengan my entry post title?hahaha!!!apa yang suam suam kuku?or siapa yang suam suam kuku?aku la orangnya...and of course la my blog ni ha...banyak aku nak sharing maring dengan korang yang mungkin menjengah blog aku...especially followerz yang 79 person (tak berganjak pun tapi aku sayang korg sbb sanggup follor blog aku yang x seberapa ni...)
~aku rasa cam dah melalut ni....~

ada events and activities yang aku langsung xsempat nak updated dengan u ols...and secara rasminya impian aku untuk blog aku for this year 2012 ni macam susah nak tercapai....aku plan this 2012 aku akan ada at least a pict for every post and hope that aku boleh post at least wordless everyday...but then xdapatla sbb this 2012 college ada new face so banyak benda kena start from zero...tu pun one of big story...insyaAllah aku cuba share that one...hope that suam suam kuku ni akan semakin segar nanti...
~hahahaha tengah senyum senyum sendiri bercakap dalam hati boleh ke ni AKMA~

okaylah...hope aku boleh terus menulis dan menulis...tanpa rasa jemu...
~tetiba teringatkan manuskrip aku yang masih belum ada berita~

till meet again...
jom jom follow aku okay...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~