~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Friday, June 29, 2012

..:: Apa Yang Aku Cari ::..

~ramai antara kita tak tahu apa yang sebenarnya kita cari...aku pun termasuk dalam golongan tu jugak!!!~


assalamualaikum 
selamat pagi


bila terpaksa menunggu terlalu lama aku akan jadi bosan
bila terpaksa menunggu terlalu lama aku jadi lelah
bila terpaksa menunggu terlalu lama aku mula tahu aku lemah


apa yang aku cari sebenarnya aku sendiri pun tak tahu...kadang2 aku set goal yang tak setinggi mana pun tapi akhirnya tak tercapai juga...and sumtimes in the middle aku realize aku xpatut set that goal...


aku jadi sakit dengan perasaan aku...
apa yang aku nak sebenarnya...aku tak tahu...
apa yang aku cari sebenarnya...aku tak tahu...
betul ke apa yang aku buat...aku pun tak tahu apa yang aku buat...
perlu ke semua yang aku pilih ni...aku pun tak tahu apa yang aku pilih...


aku tak laratlah nak nangis lagi...meraung pun xde orang dengar...sakit dada lagi adalah...hhhmmm...aku selalu cakap aku nak memulakan hidup yang baru...masalahnya perlu ke aku memulakan hidup baru...and perlu ke aku memulakan hidup baru...atau sebenarnya aku cuma perlu teruskan hidup aku tanpa memikirkan apa-apa yang baru untuk diri aku...tapi aku penatlah dengan kehidupan aku sekarang ni...


danial...
mummy rindulah kat danial...walaupun danial selalu buat mummy penat tak rehat sebab jaga danial extravaganza punye active tapi mummy lupa susah sedih hati mummy bila dengan danial...walaupun kadang2 mummy rimas sbb danial asik sepah-sepahkan kete menan kat umah nenek tapi mummy lupa tekanan perasaan mummy...


abang...
perlu ke cyg mulakan hidup baru???atau pun sebenarnya cayang cuma perlu hidup je terus dengan kehidupan yang kadang2 cyg pn xtau isinya...betul ke cyg kena buat pilihan???tapi apa pilihan yang cyg nak buat???cyg sunyi bang...nak nangis pun xtau sape nak pujuk...nak manja pun xtau sape nak peluk...


Ya Allah...
akhirnya yang terbaik aku balik kepadaMu...hinanya rasa bila terakhir sekali baru mencari Engkau...


~it's me~

1 comment:

~korang de nak kata apa2~