~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, June 28, 2012

..:: Rindunye...Ya Allah... ::..

~kadang2 aku tak tau mana aku nak pergi...dan kadang2 aku sengaja melalui jalan yang jauh~


assalamualaikum...
tq for those yang jawab salam aku...
~maknanya ada yang baca entry ni ye dok?!~


apa aku nak story?
entah...
aku bila datang rindu ni aku memang akan jadi bengong sangat2...semua benda aku rasa tak kena...
semua benda aku rasa tak betul...
memang menyakitkan hati dan perasaan...kepala otak pun joint sakit sekali...


to be honest aku tak tau apa perasaan aku now...
rindu yang aku maksudkan kat title post ni pasal diri aku...aku rindu diri aku...diri aku yang dulu...
yang selalu kuat dalam apa juga keadaan...
yang tabah dengan apa juga dugaan...
sikit sikit aku rasa benda tu hilang...
walaupun aku diam tapi ati dan perasaan aku memberontak...
walaupun aku senyum tapi jiwa dan naluri aku menangis...


rindunya Ya Allah 
rindunya aku...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~