~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Sunday, June 10, 2012

..:: Selepas Bercuti Panjang ::..

Assalamualaikum everyone...
anybody out there miss me...ahaks!!!
rindunya...
rindu semua...


rindu dunia lama aku
rindu dunia keje aku
rindu dunia blog aku
semua aku rindu


bercuti panjang aku lepas D&C yang alhamdulillah berjaya dijalankan oleh doktor yang sangat pakar dengan hal-hal sakit puan...and aku sangat2 berharap semua kembali seperti sediakala...and lebih baik hendaknya...


klu ikutkan hati nak masuk opis da...tapi rasenye biarlah berehat dulu untuk mula balik dari '0'...dengan fikiran yang fresh dan badan yang fresh...otak yang fresh jugak...


pinggang da sakit-sakit da...berjalan terlebih sakit...berehat terlebih pun sakit jugak!!!hhhmmm...kaki pon sakit gak...aku rase sbb da lma tak pijak padle minyak kete la...wakakaka...dekat 3 minggu dah tak driving ni...abah and emak tak bagi...kete kat umah tu musti merindui aku...wakakakaka...


okaylah...
tq la klu korang yang merindui aku sanggup menunggu dan membaca entry ni...
orait...


till meet again


mmmuuuaaahhh...

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~