~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, March 14, 2012

..:: Cikgu Sangat Semangat ::..

~ni bukan entry post for teachers day okay~


salam u ols...
heppy wednesday...and aku akan suka gak menulis w'pun other bloggerz waiting for wordless wednesday...bukan pe...tanak la nanti u ols salah tafsir plak kan...
~okay okay starting macam de sket bebel~


to the point!!!
early morning da rasa suam suam kuku...kul 6.20 mata masih sangat berat utk terbuka...kelopak mata terkatup...badan masih selubung...bergayut sangat kot bapak setan kat mata ni...astaghfirullah al'azim...tapi at last aku bangun after mak ingatkan aku "jangan lupa penuhkan air dalam tong besar lepas mandi!!!" OMG lupa plak bekalan air nak ditutup today untuil 36 hours later...hhhmmm...aku pun bergegas bangun dengan mamai dan mamun...kepala masih berat neh!!!semalam kawan baik yang da lama xjupe mengetuk2 urat saraf kepala MIGRAIN!!! sebab aku memikirkan perkara-perkara ni la...pasal post title aku ni...
~hahahaha! baru nak masuk sket2 bab post aku ni~


aku kerja tak lama mana pun...tapi banyak kerenah aku dah jumpa pasal students ni...yang sengal sengal tu aku orait lagi coz aku pun time study dulu sampai la ni pun still sengal (* ni bukan sengal badan okay!!!ni sengal kepala lutut and otak!!!) tapi kritikalnya students ni bila dia xmenghormati...bukan aku atau team keje aku...tu da selalu terjadi dan memang macam tu la pun dorang ni...tapi masalah probs bila dorang tak tahu nak hormat diri sendiri...
everyday aku rasa yang sangat bersemangat adalah aku dan kawan2 bila nak masuk kelas or dalam kelas and end of the class...dorang ni kadang2 buat dek je...faham tak faham bukan ukuran lagi dah sebab kami bukan mengajar syok sendiri...every single things is practically done...semua ikut perfomace masing-masing...hhhmmm...entahlah...
~aku tau blog bukan tempatnya untuk aku melepaskan apa aku rasa tapi itulah hakikatnya...aku cuma nak berkongsi semangat dan rasa cinta aku sebangai cikgu dengan kerja dan setiap tugasan yang aku tanggung sekarang ni~


hhhmmm...okaylah u ols...aku harap semua u ols kat luar sana terus bersemangat dengan kerja masing msing terutamanya cikgu cikgu sebab kerja kita mulia...ikhlaskan minda...terangkan hati...


renung-renungkan
selamat beramal


ahaks!!!


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~