~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, March 28, 2012

..:: Perjalanan Baru Bermula ::..



morning u ols...
miss u la my followerz-u ols rindu i ke?ahaks!!!
to all bloggerz and blogwalkerz...epi day


assalamualaikum
~baru nak bagi salam kan...~


hhhmmm...aku demam lagi... (*again ths is not a sympathy post okay) tahap demam ni memang tak tau nak explain how...mandi pun menggigil-gigil...nak bangun pun badan berat sangat...bawa kereta pun xmampu...tapi aku kuatkan gak la semangat...kalau tak siapa nak sending mak and naqib to skol kan...kan...kan...
~aku rasa intro ni okay ni :-p~


so...apa cer skang ek? hhhmmm...aku macam ni la juga...cuma aku rasa perjalanan aku ni baru nak bermula selepas membuat beberapa keputusan yang besar sebenarnya dalam idup aku...semua perlu dilakukan sendiri dengan kuat hati...next monday genap 7 bulan 'dia' pergi tinggalkan aku...aku rasa masa tu terlalu panjang untuk aku lalui...menyakitkan...susah untuk aku bangun dan berada pada tahap sekarang ni...walaupun for certain things sebenarnya aku biar tak berubah...aku biar tanpa perubahan...same goes to myself yang sumtimes aku rasa semakin lemah sebenarnya...know what? everybody still keep asking "tak sedih ke?" how could i answer that question? or should i'm crying all the time to show my feeling? NO!!!IT WILL NEVER BE!!! since the day i let him go...i had promised to myself...dont cry...epecially in front my mak and abah...it was too hard to control my feeling...aku cuma tak nak mak and abah tengok aku sedih...aku nak both of them tengok aku tabah dan kuat untuk lalui semua ni...
~i hope it is successful~


the fact is i cant stop my tears...it was terrible to make a step forward for sumthings or maybe everything that we never knew...ni bukan rancangan redah kasi pecah yang at the end everyone will be happy...this is about myself and my life...o be honest i dont have any plan for my futher life...first step yang aku amik selepas dia tak ada is to apply for futher study...but then xde rezeki...aku stucked kejap (*lama sebenarnya...kikikiki) now baru aku realized aku belum mula apa-apa...inilah baru aku nak bermula...it will start with the feeling...try to be strong...throw away the tears...collect as many smiles as i can...show peace heart...
~rasa macam da buat pun...tapi...~


hhhmmm...
so di sinilah perjalanan ni baru nak bermula...
mengumpul semua kekuatan...
bukan untuk menafikan kelemahan...
tapi...
menampung kekurangan...
menghimpun keseimbangan...
perjalanan hati ini...
sebenarnya baru bermula...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~