~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Sunday, March 4, 2012

..:: Newsletter ZaraAqeela Page ::..

~news yang xbape nak new...ahaks!!!~


salam semua...
menulis di pagi ahad ni memang jarang sekali dan bukan kebiasaan aku ni...tp xpe la...apa salahnye kan...
just nak share newsletter from zaraaqeela page ...
~aku masih gak tertanya-tanya ni ada ke yang enter page zaraaqeela yang aku promo sensangat ni?~


nway aku just nak inform that two story (20 chapter each) selamat diupload ke dalam page cik zara...klu ter enter tu bleh la bagi comment...insyaAllah one of them akan release 2013...hhhmm cuba korang teka yang mana satu...
okaylah aku xnak merapu bebanyak sangat...
jom terjah zaraaqeela page ...


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~