~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, January 19, 2011

..:: Rindu Sangat ::..

hhhhhmmmm....

rindunye saya rase arini...sesangat rindunyeee...tetiba rasa sangat rindunyeeee....


actually today aku dijemput sebagai wakil murid tua (ahaks!!!) ke majlis persaraan bekas cikgu aku masa skola rendah dulu....PN HJH RAHMAH BINTI MISRAN....

ironinya, semalam aku chatting dengan kawan skola masa kat SMKA...Abdul Mutalib namanye...ketua tingkatan aku tu masa form three...walaupun kelas form three aku tu rombakan dan pertama kali kami sekelas....tapi bagi aku team kelas aku memang best...sporting and gerek la....gerek okay bukan "KEREK"....ahaks!!

rindu sangat....

hhhhmmmm....

balik keje petang semalam aku sembang dengan students aku masa kat sungai siput....ni pun one of the closest student of mine...yang ni lagi buat aku rindu yang menggunung dekat kerenah anak-anak murid yang kadang-kadang buat geram je...tapi alhamdulillah masing-masing dah ada masa depan....

rindu sangat......

hhhmmmmm...

then, tadi masa attend jemputan tu jupe plak kawan skola rendah (anak cikgu aku tu sebenarnya) Abdul Hadi...dah dua abdul plak dalam cerita kali ni ek :-p

pastu plak yang mengungkitkan kerinduan berlambungan tu sebab de slide presentation....walaupun picts xberapa banyak tapi bila de picts skola rendah aku memang terasa rindu membuak-buak kat kengkawan skola....

nak dijadikan cerita plak, arini besday one of kawan yang aku pernah gak close masa kat Universiti dulu....

memang tetiba teringat gak la kat team kuliah aku yang memang close la time study kat U dulu...

rindu sangat....

hhhhhmmm....

then, tentunya Allah jugalah yang menetapkan tetiba malam ni aku chat plak dgn one of my close friend masa kat skola teknik dulu (SMTSM~Teknik Manjung)....bertambah la aku teringatkan geng2 teknik....skola teknik tu mmg banyak la kenangan yang aku takkan lupakan sampai bebila....

rindu sangat....

hhhhmmmm.....

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~