~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, January 27, 2011

..:: Terpaksa Pinjam Laptop My Emak ::..

at last terpaksa aku pinjam laptop my emak...

actually semalam macam dah excited coz tempat nak buat keje yang lama tapi baru duduk tu dah siap2 kemas....

aku dah pasang angan-angan once naik nnti sure syok je buat keje kat situ without any disturbing from anybody or someboay....or maybe anything....

but then yesterday suddenly my laptop again tak ble nak beroperasi...tak cooperate langsu ng laptop aku tu :-( sedey nye sebab adopter tu baru tukar....jangka hayatnya sebulan je.....gila dowh nak tukar baru bukan murah tu.....yg tak berapa ada guarantee walaupun still de cop HP masih tak ble buat aku ucapkan "nasib baik ada yang tak ori...." tu maknanya mahal tu....dalam kategori yang membuatkan dialog aku berbunyi "paling cikai pun 70 hengget beb....minyak ble cover 2 weeks...." sedey sangat.....

hhhmmmm....aku yang kesngapan sebab tak ble bersemuka dengan blog pun dengan wajah tanpa segan silu selambanye meng'on'kan laptop mak....so jadilah entry arini yang merangkumi hari-hari kelmarin yang tak berkesempatan tu dengan topik guna laptop my emak....(actually my e mak tak kisah pun sebab masa aku type entry ni dalam van rusa abah yang ala-ala MPV serba canggih....my emak macam biaselah....tetap tenang dekat seat after criver tu....meng'zzzzzzzzzzzzz'kan dirinya....


nway tq ;la dekat my emak ye sebab dapat gak aku post entry for today....but batery ni mcm dah weak maybe sambung after this la....


tq ye mak....


~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~