~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, November 21, 2011

..:: Aku Ada Dua Post Arini ::..

salam satu malaysia
selamat pagi
smile...
~ini tanda-tanda good mood:SYABAS AKMA!!~

hhhmmm...macam best tak post title aku?haha! jangan cemas sangat or excited lelebey u ols...hahaha! macam de je u ols yang mengenterkan diri...aku tak kisah yang penting aku tulis je...sapa nak baca boleh baca sapa tak nak pun boleh baca juga...
~stop bubbling AKMA~

1. Aku Kena Pilih Jugak Jugak
apa nak kena pilih?ala u ols ni bebarng kat umh aku...aku dh setuju sebulat suara (*bleh la cakp sebulat suara sbb aku je yang make decission neh :-p huhuhu) aku sewakan umah aku...penyewa dah ada...dia setuju msuk awal tahun depan...aku je yang liat nak kemas mengemas umah tu...adehla...
susah aku nk gambarkan apa yang aku rasa (*aku rasa ada yang fed up dgn alasan aku tu...) ye tapi aku terpaksa buat pilihan...mana barang yang akan aku bawa balik ke rumah mak...and mana barang yang akan aku lelongkan kepada sesiapa yang sudi membeli...Ya Allah...berat hati aku tulis kenyataan ni apa lagi perasaan aku untuk lepaskan semua yang aku ada tu...ntahla...sebak...sesak...sakit...perit...sedih...pedih...semua ada...hati aku yang kecik ni penuh dengan macam2 perasaan skang ni...ada dua tiga furniture yang dah jadi perhatian orang...sedara mara...kawan2...itu je la pun dunia aku skang ni...
~susah tau bila aku terpaksa lepaskan few things yang aku nak simpan...but then mungkin itu yang terbaik...~

aku harap aku dah buat pilihan yang tepat untuk lepaskan mana-mana barang yang terpaksa aku lepaskan ke tangan orang lain...aku harap dorang sayang barang2 tu macam aku sayang barang2 tu juga...
~abang...cayang kena buat pilihan ni...~

2. Wedding Ceremony
sentap?!
tak payah sangatlah korang...tak mungkinlah kan klu korang rase wedding ceremony nak menjadi tajuk kedua ni aku punya majlis...
semalam...petang...aku follow family aku p kenduri kawen umah sedara mara kat Rantau Panjang (klang je okay...bukan Kelantan...juh tu) aku drive ye...boleh ditemani family xde hal...mood okay...biasa...x menunjukkan sebarang masalah...tapi...bila masuk je area khemah tetamu...jantung aku pun mula la...macam baru dengar bunyi pistol utk start larian 100m...aku cool lagi salam bersalam dengan pakcik makcik tuan rumah...tapi bila mata aku terpandang pelamin yang tersergam indah...serta merta airmata pemurah aku ni nak bagi sedekah...seb bek la cuaca agak panas menyebabkan xde sesiapa memerasankan nye pun adoi...aku serius ingat semua semakin okay...tp rupanya masih susah untuk dijangka...entahlah...

~abang...siapa nak bagi cayang bunga lagi next annyversary...yang abang letak dalam bonet kereta macam tahun2 sebelumnya...sbb itu bahagian pertama yang cayang buka setiap pagi...siapa nak makan kek coklat yang sayang buat malam annyversary macam sebelum ni...rasa sesak sangat bila teringat-ingat tarikh keramat tu akan berulang dan terus berulang untuk entah ke berapa kali dan abang masa tu dah tak ada...~

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~