~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, November 30, 2011

..:: Aku Ingin Di Situ ::..

salam everyone...

de tak yang tertunggu-tunggu entry blog ni...kikikikikiki...suka aku menggelakkan diri sendiri...

misi menyempurnakan sesi kemas mengemas rumahku gagal lagi untuk kesekian kali...entah...aku ke yang tak mampu atau memang belum sampai kudrat nak merealisasikan...but no matter what...aku kena juga clearkan rumah aku tu by this en of december...aku dah janji penyewa boleh masuk after krismas...insyaAllah aku cuba...
~aku tengah mengarut ni sebenarnya...duk susun ayat supaya tak caca marba...~
korang nak tau perasaan aku? biasalah...macam beberapa post since about three months ago...macam2...aku dan Dia je yang tahu...mengosongkan almari perkahwinan yang aku kongsi sejak tiga tahun lalu...bukan sesuatu yang mudah untuk aku lakukan...menyentuh pakaian dia yang dah tiga bulan tak aku lakukan...melipat dan menyimpan tapi untuk yang mungkin terakhir kali...sakit...aku tahan airmata dari gugur sebab aku percaya dia tak nak semua tu aku lalui...mencium semua yang ada sisa bauannya...sukar...aku tahan diri dari mengikut perasaan...memilih beberapa items yang menjadi barang kesayangan aku dan dia bukan sesuatu yang indah...selama 3 tahun yang mungkin singkat berbanding usia perkahwinan emak dan abah...30 tahun...tapi cukup membuatkan nafas macam tersekat kat kerongkong bila membelek beberapa koleksi cenderahati yang selalu aku dan dia kumpul...
~terlalu banyak yang aku nak bawa balik ke rumah mak and abah...tapi aku sabarkan hati...bagi selesai semua baru bawa balik~


aku harap aku dapat tidur 1 malam kat rumah aku...
aku nak baring atas katil aku dan dia untuk terakir kali...
di rumah aku dan dia...
dalam bilik aku dan dia...
mengikut waktu yang selalu aku dan dia habiskan bersama kat situ...
aku nak peluk bantal yang sama...
macam aku selalu tidur dengan dia...
aku nak berbaring di situ...
sebelum segalanya aku tinggalkan...
sebelum segalanya berubah...
tempat...
suasana...
masa...

 
~abang...datanglah temankan cayang...sebelum cayang amanahkan seseorang menjaga rumah kita...cayang rindu nak baring kat situ...cayang rindu abang peluk cayang kat situ...cayang rindu...rindukan abang...~
~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~