~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Thursday, November 24, 2011

..:: SANG UNTA membelai HARIMAU MUDA di tengah padang ::.

~tak pe tak pe saya tetap sayang HARIMAU MUDA...rase nak usap2 kepala bagi moral support!!eh! buleh ke?ahaks!!~

salam u ols...
selamat tengahari...
still penat2 lg ni baru abis training first day...hahaha...
cerita di pagi Khamis ni...hhhmmm...semalam HARIMAU MUDA dijinakkan oleh SANG UNTA...tada papa la tu...mungkin kena standby BARACUDA MALAYSIA untuk pembakar semangat melangkah ke gelanggang pertaruhan...penat juga mungkin satu alasan walaupun tidak selayaknya digunakan oleh pemain pilihan negara...tapi as a human aku rasa boleh dimaafkan...but then really hope janganla jadi yang sama dalam perlawanan timbal balik okay...
sakit-sakit kepala dan termuntah pun aku gagahkan diri melekap tengok pertembungan JUARA BENUA ASIA TENGGARA SANG HARIMAU MUDA mengucapkan salam selamat datang dari WAKIL NEGARA TIMUR TENGAH tersebut...aku rasa sebagai rakyat Malaysia yang bukan fanatik bola sepak...mereka harus diberi pujian kerana masih bersungguh-sungguh dan bersemangat mengharungi 90 minit perlawanan ditambah dengan beberapa minit masa tambahan...and untuk sedapkan hati aku sendiri sebenarnya aku rasa SANG UNTA mencuri peluang di penghujung permainan ketika mungkin HARIMAU MUDA sudah menyatakan kudrat kami sudah di penghujung untuk sesi perlawanan semalam...
~itu pandangan aku je okay sbb dorang dapat 2goals really at the end of the match...ketika INCIK APEX jelas sudah berusaha sedaya mungkin~

apa-apa pun semangat kasih sayang dan kecintaan kepada negara membuatkan aku tetap menyokong HARIMAU MUDA dan HARIMAU MALAYA ku sepenuh hati...
~takkan nak cakap kecintaan dan kasih sayang kat players HARIMAU MUDA plak kan?nanti ada yang berbelang kena cakar...~

selamanya

selamanya

selamanya

HARIMAU MALAYA

AAAAAAUUUUUUMMMMMM!!!!!!!

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~