~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Friday, November 11, 2011

..:: Both Are My Babies ::..

~skang ni kerja aku adalah mengira hari...untuk melihat sejauh mana perkembangan diri aku untuk bangun dan berdiri...berjalan dan berlari~

salam u ols...
selamat petang Jumaat yang mulia...
~hari yang sama 70 hari lalu Dia mengambil pergi teman hidup aku...suamiku...cayang rindu abang...~

hhhmmm...aku tetiba nak terpost entry ni...bout my babies...bila aku beranak?memang tak la sebab aku tak pernah mengandung kot...tak ada rezeki aku dengan dia...so whom that i mention as my babies...jeng!jeng!jeng!

inilah my babies...Amir Danial mummy and his babah...my late hubby Emmi...
~Allah...sungguh aku rindu dia...aku harap dia tenang dan mudah kat sana...bersamaMu yaAllah~

aku tak sengaja terjumpa pict ni kat pict collection angah dlm fb dia...hhhmmm...kalaula danial paham gambar ni aku rasa dia akan nangis dan peluk aku sama macam dia selalu tercari-cari babah dia...danial yang selalu jd topic blog aku ni belum pandai cakap pun masa arwah tingglkan kami sekeluarga...but then,bila dia boleh bercakap sikit2...aku tak sangka kalau nama yang selalu juga disebut2 dan keluarg dari bibir comel dia tu ialah babah...babah...and babah...and babah lagi...yang ada kat rumah mak and abah hanya 1 je pict kitorang 1 fmily masa raya...
~itulah raya pertama dan terakhir kami kat banting...ye raya pertama dan terakhir aku dan dia sebagai suami isteri di rumah kami sendiri~

ni la gambar yang satu-satunya ada kat rumah aku...kenangan kami dgn arwah...gambar ni la yang amir danial selalu tunjuk2 and said babah...babah...babah...then dia akan minta kitorang dukung dia...dia nak tunjuk mana 1 babah dia...
~ye danial...mummy kenal babah danial yang mana~

~abang...walaupun abang dh xde lagi...xsempat dengar danial panggil abang...tp dia kenal abang...agaknya kalau dia balik banting...nama abang paling banyak dia sebut2 bang...abang, semua kat sini sayangkan abang...mungkin abang tau kot...cayang la paling rindukan abang...tu pun mesti abang tau kan...~

~it's me~

1 comment:

~korang de nak kata apa2~