~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Friday, November 4, 2011

..:: Nak Raya La...Mood:Tunggang Langgang ::..

~tiba-tiba mood dh bertukar...semalam okay...this munin bertambah okay...but then tetiba...~


salam semua...
selamat petang Jumaat yang ceria and barakah...ewaaaahhhhhh!!!
baru memacakkan diri kembali di depan PC ni...tetiba aku macam baru tersedar yang this weekend kita semua akan menyambut Aidiladha...
~kuat ke aku ni nak sambut ari raya dengan keadaan yang totally change and different in my whole life...boleh ke?~


aku tak tahulah samada aku ni berpijak di bumi nyata ke tak sebenarnya...ntahla...bila aku ingat this Sunday is Aidiladha, aku jadi...hulk?citt!!teruknya imagination korang...tapi aku pun xtau aku jd mcm mana ntah...serabut beb otak aku...macam nak muntah...hati aku xpayah cakaplah...jantung aku dah macam nak terkeluar...kepala pening macam nak pecah...semua perasaan ada...aku mula rasa nak shoot ke Kuala Kangsar ziarah kubur arwah @Aidiladha morning...pastu teringat plak xkanla kot sbb angah nak korban...pastu teringat plak aku bleh p dgn naim...pastu aku teringat plak xkan nak kelam kabut nak raya...macam2 la...
~kalau perasaan aku boleh di scan...aku rase jahanam industri rakaman kita...~


sudahnya duduklah aku meluah perasaan kat blog aku ni...cmne ni...aku harap aku dapat ilham menyelesaikan urusan perasaan ni...


~abang...sorryla kalau cayang tak ziarah kubur abang pagi raya aidiladha ni...tp cayang akan cuba juga samada sok atau isnin...abang...cayang sayang abang...~

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~