~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Monday, November 7, 2011

..:: Banyak Sangat Atau Terlalu Sikit ::..

~percaya atau x...nak atau xnak...aku memang kat CC=CyberCafe~

salam...
selamat malam...
kelakar neh! sangat kelakar...
sebab aku boleh terpacak depan PC kat CC...best gak sekali sekala layan pc dkt CC ni...yang menambahkan ke'best'annya ialah...guna ID adik aku...so that bleh dpt harga ahli...syok gak ek!!buat apa korang tanya?sukati akula nak buat mende kat sini....kikikiki...saja ubah angin...as long as my lappy masih dalam operation room selagi tu la aku kena mengalah dengan all those tuan punya lappy yang ada kt umah ma mak and abah okay...
~ye la kan xkan nak jd kadok naik junjung plak...dah la broadband pun pakai org punye...adeh!!malu seh!mengkantoikan keadaan diri sendiri...!~


aku blum masuk isu yang berkaitan dengan tittle post...biasala aku memang suka mengarut2 kan...intro je dua perenggan...
~masalah probs nya xde kaitan dengan tittle post...seb bek BM SPM dapat A1...hahhaha...riak jap!~


hhhmmmm....apa yg banyak sangat and apa yang sikit...ntahla...actually aku pn xberapa pasti banyak sangat ke atau terlalu sikit ke...perasaan aku sebenarnya...alhamdulillah aidiladha dah melabuhkan tirainya...sambutan penuh bermakna buat umat islam seluruh alam ni...apalagi untuk mereka yang menunaikan rukun islam ke-5 tu...sejak malam nak sambut aidiladha tu...aku dh mmg xpasti dgn perasaan aku...macam2 ada...berdebar...takut...risau...sedih...nak nangis...gembira...nak muntah...sakit kepala...semuala...semua sekali bercampur aduk dalam hati aku yang kecik tu...tapi aku buat macam biasa sampailah pagi aidiladha tu tiba...masa semua kat umah mak dari sekecil-kecil danial tu nenyak tidur sampai ke sebesar besar abah tu lena, aku masih tegak menatap lappy adik aku...yang temankan aku sejak beberapa minggu kebelakangan ni...Allah je yang tahu macam mana rasanya melayan alunan takbir yang sayup-sayup walaupun xserancak takbir aidilfitri...tapi cukup buat aku rasa jantung aku macam terpanah gak la...aku tak tidur sampailah lebih kurang 4.45 pagi macam tu...tu pun aku letak gak kepala sebab aku dengar suara mak and abah dah bangun balik masuk dapur...lelap gak kejap dalam 30 minit...aku bangun pagi raya tu dengan perasaan yang rupayanya terlalu ikit dalam hati aku...rindu...ya memang aku rindukan dia...susah rupanya nak buangkan perasaan yang satu tu...sebab rindu tu mengundang terlalu banyak perasaan yang aku tak pasti dalam hati aku ni...
~tp xpe lah...alhamdulillah semuanya aku atasi dengan sebaiknya...seronok juga memujuk diri sendiri dan ati sendiri ni rupanya :-p ~

~it's me~

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~