~ni la aku~

My photo
sweet to look... simple to know... smart to stand...

~lain-lain~

Wednesday, November 2, 2011

..:: Sudah Berjaya Cabaran Pertama ::..

Salam semua...
Selamat petang...
Ceria tak?ceria tak? hehe...ceria beb...

i'm back...just arrived about 30minutes from Felda Residence Trolak...watpe korang tanya?
~de ke yang tanya?wakakaka~

balik kursus...yang aku tak kena pergi sebanrnya tapi bila My Pegawai Perkembangan Staff offer aku dengan lajunya menjawab okay...ye memang aku saje nak pergi...aku mencabar diri aku keluar...aku tahu kem tu direct order from KPT...so that akan ramai orang luar yang dah jadi fobia aku since about two months ago...and alhamdulillah aku berjaya mengatasinya...so tired
~tired ke...wakakaka lagi utk aku...tak tired sangatla...~


program ni tiga ari u olls... ktorang gerak ke perak on monday and balik sini arini...ni je baru je tadi ni...kul 4.45petang aku terpacak depan PC hak milik kerajaan ni...alhamdulillah aku lalui semuanya dengan penuh kesukaran sebenarnya...
~baru nak sembang dah melalut bagai kan~

as aku mention on my last post aku nyaris2 nak cancelled joint this course but then, aku joint jugak...at night aku still crying and crying and crying...tak boleh nak sleep even mata dah berat sangat2...my heartbeat berlumba-lumba tak nak ikut rentak yang betul...sebab aku keep counting and asking what will happen next...what should i do then...so many questions in my mind...also my heart...tapi paginya, aku bangun juga joint semua session... to be honest programnye memang best and aku suka...lain dr program yg aku pernah joint before...maybe itu pn slh satu sebab aku bleh cntrol emosi aku yang ntah hape2 skang neh...stp kali kem komanden (bleh ke panggil encik zairul tu kem komanden? bleh! sukati akulah blog aku kan?kikikiki) dia komen ujung2 slot tu semua kena batang idung aku...about waiting for ur frenz...wasting time...tp aku bkn sengaja...aku mmg masih up and down...tp aku cuba sebaik mungkin...aku harap aku bukan peserta yang menyakitkan mata coordinator on that event... (tq kat coordinator for that event also for gud job...hope name2 ni xsilap la zairul, shah, azman and anand...hahaha...kalau salah sorry ek...)
~tapi aku admit aku tak boleh sendiri...every single step aku selalu nak kena minta teman Firdaus and Aizzi...and i really appreciate them coz they understand me well...aku memang tak dapat balas semua tu...hope that Allah akan balas kebaikan korang...nampak macam kecik and simple...tp aku yg lalui yang faham...~
special thanx and credit to my frenz Firdaus Harun and Aizzi Syakir coz drive me there and make me feel comfort have them besides me alwiz...almost all the time sepanjang program...ye aku masih perlukan sokongan walapun aku dah keluar ke program yang agak besar... 
so...aku harap aku akan perlahan-lahan bangun untuk diri aku sendiri...susah sebenarnya aku nak lalui semua ni...nobody will understand it untill they have their own time to face it...i just hope that nobody will be like me...
aku tahu aku mampu...aku tahu aku kuat...tapi aku sendiri kehilangan diri aku...
last but not least...tahniah untuk aku kerana berjaya setapak ke depan untuk semua kesukaran yang aku lalui....

~see...aku baru nak related entry and post...benda dah closing...WHATEVER...~
~it's me~ 

No comments:

Post a Comment

~korang de nak kata apa2~